hi….ya allah,aku mohon padamu agar kau berikan aku ke kuatan untuk hidup dalam dunia ini dgn penuh ketenangan..semoga aku sering dikurniakan kesabaran olehmu dan sentiasa diberikan keinginan untuk menjadi manusia yg lebih berguna setiap hari hendaknya… ya tuhan,aku tahu aku telah banyak melakukan kesalahan.serta dosa2 yg tak sepatutnya aku lakukan tapi tuhan berikan aku kesempatan untuk menjadi insan yg lebih baik dan lebih sempurna dimatamu dan indah sentiasa tanpa sebarang kesedihan…

kurniakanlah aku kekuatan dan keindahan hidup yg terbaik agar dapat menjadi insan yg berguna dimasa depan…

apakah pilihan aku salah disisimu ya allah?? apakah memilih dia itu suatu yg salah dalam hidupku setelah aku kecewa berkali2 dgn masa lalu aku yg tak pernah aku lupakan itu.aku tahu semuanya bermula dari silap langkahnya aku dalam menjadikan cinta sebagai keutamaan dalam hidupku…arrgghhh! tak guna semuanya telah berlalu… semoga cinta yg baru ini akan kekal membuat aku insan yg lebih matang!

semoga semuanya berjalan dgn lancar ya tuhan….semoga aku dapat menjadikan kehidupan ku suatu yg nyata dan bukan khayalan semata2….. i love him for who he is… not becoz of others…

Leave a Reply

