Seharian dia tak sms aku,tak tau kemana…. kerja? di bengkel? da malam mcm nie pun maseh di bengkel kerja? kenapa sampai mcm tu sekali? aku jadi hairan…. dah masuk jam 12 malam ya allah… apakah dia tak syg kan aku lagi? kenapa di tak sperti dulu? kenapa ya allah? aku jadi ingin tahu kenapa sampai begitu berubahnya dia dalam kehidupanku… astargfirullah hal azim ya allah…. semoga kau berikan aku kekuatan untuk tetap sabar dan tetap bertahan dgn kejadian dan kelakuannya herry…

aku bingung,pusing dibuatnya… pening! taktau apa akan jadi dgn hubungan yg akan masuk 9 bulan ini… aku merindukannya ya allah tapi kenapa dia tak pernah mendengar kata2 ku ini? allah? kenapa? apakah aku dan dia tak secocok? entahlah….aku jadi mikir….tak tahu kenapa semua ini terjadi dlaam bualn yg penuh dgn masalah…. mudah mudahan allah membantu aku ke arah kebaikan..ya allah,semoga kau selamatkan hubungan kami dan jadikan kami di antara orang2 yg beriman… amin!

bila megenangkan masalah yg pernah terjadi… aku jadi pusing ingat perempuan itu… apa bila teringat dia,aku jadi sakit. taktau kenapa herry boleh smapai buat aku mcm nie kerana nak tahu tentang pompan tu…aku jadi marah dan aku jadi tak tenang. haiz… moga allah membantu aku melupakan smuanya tapi sulit banget rasanya melupakan itu…

ya its ok lah…. just go on with the flow…. let allah decide us! nite!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: