hi…

beberapa hari ini,malam aku sepi tanpamu… aku sepi sekali… taktau kenapa hari2 aku itu sering kesepian dalam seminggu ini… insan yg kucinta dah tidur kerna capek dan penat sangat2 lepas pulang jakarta. hmm…padahal dia dah tido seharian tadi dan ini tido lagi..apa aku boleh buat? aku hanya boleh melepaskan dia tidur dan tak ganggu dia. tapi terus terang aku kesunyian tanpa dia… dahulu dia selalu temani aku tiap malam tanpa henti… tapi baru2 ini kerna penat dia tak bisa menemani…ya udahlah,aku hanya bisa bersabar dan merelakannya walau aku perlu perhatian yg banyak darinya…. arrgghhh….. i hate this…

i got to stay strong and gotta be relax and patient all the time although i dont have that… aarrgghhh…

i’ve been so stress with werk,that i cudnt find yet till now and i’ve been very stress all the time on all this…

weelllll…life goes on,i need u herry,but u’re not here….. hate it! arrrhhh….watever….. slamat tidur semua!

Leave a Reply

